*

Słoikowy lampion / The jar lantern

Dziś mamy dla Was mini kursik od Decu Style. Oszroniony lampion z wycinankowym bałwankiem CHRISTMAS DOODLES.
Taka ozdoba na pewno umili niejeden zimowy wieczór :).

Today we have for you mini tutorial from Decu Style. Frosted lantern with Wycinanka`s CHRISTMAS DOODLES snowman. 
The best home decoration for cold winter eveings :).

*****

1. Słoik wymalować farbą "efekt szronu".


2. Na dolnej części naszego lampionu rozprowadzamy pastę strukturalną albo sztuczny śnieg. 
Ja użyłam pasty z brokatem.


3. Wycinankowego bałwanka ozdabiamy brokatem.


4. Przyklejamy bałwanka, ozdobą koronkę i gotowe! :)







2 komentarze:

  1. o jaki super pomysł :) Bałwanka już zakupiłam, ale zastanawiałam się na co go sprytnie wykorzystać :) Już wiem! Dziękuję.A swoją drogą wspaniały jest ten bałwanek.Kiedy je zobaczyłam w PaperConcept, nie mogłam się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń