*

Mini album

Śliczny mini albumik od Moniki! Inspiracja z długą listą wycinankowych produktów:
- maska,

Lovely mini album from Monika! Inspiration with many Wycinanka`s specials:

"Zrobiłam ostatnio bardzo mini albumik – bez sprężyny mierzy 7,5 x 10,5 cm. Do jego ozdobienia użyłam tekturek z Wycinanki, głównie z kolekcji POP.
Bazę albumiku wycięłam z beermaty, którą zabezpieczona była przesyłka z Wycinanki. Okleiłam ją papierem czerpanym. Aby trochę ożywić turkusowy papier użyłam maski American dreams, którą pokryłam pastą strukturalną. Potem dodałam tagi i rozcięte na elementy tło POP. 
Po ułożeniu kompozycji kwiatowej dodałam listki Finezja. Jeszcze tylko badzik POP, kilka kryształków, garść mikrokulek, parę kropli turkusowej mgiełki i białego splasha i gotowe.
Z tyłu albumiku lepiej widać gwiazdki z maski American dreams. Dodałam tam też jeden z aparatów POP.
Wewnątrz albumiku zmieściło się mnóstwo zdjęć z ubiegłorocznej wyprawy na lubelski Festiwal Sztukmistrzów. Skleiłam je ze sobą. Są malutkie, więc nie potrzebują dodatkowego wzmocnienia i usztywnienia."











3 komentarze: