*

Drugi Blog Hop z Wycinanką zakończony. Znamy zwycięzców! / Second Blog Hop with Wycinanka has done. We know the winners!

Nagrodę główną losowaną na blogu Wycinanki wygrała: / The grand prize from Wycinanka`s blog won:


Serdecznie gratulujemy, a poniżej przedstawiamy listę zwycięzców wylosowanych na poszczególnych blogach biorących udział w akcji: / Here is a list of the winners from other seven blogs of our Blog Hop: 

3. Sanna - Ewelina Szkutnik
4. Moriony - Pani Agata (Vairatka)

Wszystkich zwycięzcom gratulujemy i prosimy o przesłanie swojego adresu na: / If you won - please, write your ship address here:
biuro@wycinanka.net


11 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim i trochę zazdroszczę.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations to the winners :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie!!! Jestem mega szczęśliwa ;-) Już wysyłam adres

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo zadowolona z wyniku losowania gratuluję innym wylosowanym Dziewczynom !

    OdpowiedzUsuń
  6. co cud
    jesteś moim ulubionym producent
    Jestem bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you sooo much - I have just sent an email....I am REALLY excited to get some of your wonderful chippy to 'play' with:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłą zabawę przesyłeczka już dotarła i jestem bardzo szczęśliwa bo wycinanki są przepiękne.Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. super, gratuluje a ja dopiero zobaczyłam wyniki :)

    OdpowiedzUsuń