*

Tutorial day. Chalk blocks.Tablicowe klocki na zdjęcia. By Rudlis.


Dzisiaj chciałam zaproponować wykonanie stojaczka na zdjęcia, który możemy wykorzystać również jako mini tablicę.
Potrzebujemy:
klocki drewniane w dowolnej ilości,
literki z wycinanki,
mgiełkę lub inne media do pomalowania literek,
farbę ‘tablicową’ do kupienia w sklepie budowlanym,
pędzel,
klej,
Zaczynamy od nadania koloru naszym literkom – ja użyłam perłowej mgiełki i zostawiamy do wyschnięcia. Następnie należy pomalować farbą klocki, szczegółowe instrukcje znajdują się na opakowania. W moim przypadku pomalowałam dwukrotnie, po upływie 12 godzin przykleiłam „Magikiem” literki i inne wycinanki do klocków.

Klocki można wykorzystać w różnoraki sposób, u mnie będą pełnić funkcję stojaczków na zdjęcia, kartki. Z racji tego, że można na nich pisać kredą będą miejscem na pozostawienie miłych słów :  )


Kolejną czynnością jest wykonanie uchwytu.

Potrzebne materiały:

drut o średnicy ok 1,2mm
cążki do drutu, kleszcze
klej w sztyfcie do formowania kółka z drutu (ja użyłam zakrętkę do kleju)



Obcinany potrzebny kawałek drutu, następnie nawijamy na okrągłą formę (u mnie zakrętka) prawie dwukrotnie.



Przy pomocy cążek nawijamy jeden koniec drutu, aby powstała mała pętelka. Drugi pozostawimy bez zmian.

Uwagi: ponieważ drut jest dosyć twardy można poprosić męską część rodziny o pomoc przy formowaniu kółeczka. Moje nie są idealne, ale dla mnie wystarczą.

7 komentarzy: